Bez obzira gdje se nalazimo ili što radimo, u ugodnom prostoru bolje se zabavljamo s prijateljima i uživamo u vremenu koje imamo za sebe. Dobra akustika nije važna samo u koncertnim dvoranama, kinima i kazalištima, već utječe i na našu dobrobit prilikom jela, zabave, kupovine …

Restorani, kuhinje, kafići

U uspješnim restoranima nisu važni samo dobra hrana, piće i prava cijena. Što se događa kada buka nadjača sva druga osjetila? Dokazano je da je buka snažan razlog za pritužbe u restoranima i obeshrabruje goste da uživaju u dobroj hrani. Glasno okruženje negativno utječe na raspoloženje gostiju, na percepciju hrane i na kvalitetu usluge, dok ugodno mirni prostori povećavaju vrijednost doživljaja gostiju.
U školskim kantinama i kantinama tvrtke buka sprječava korisnike da se opuste i napune baterije za posao.
Zahtjevi u prostoru za pripremu hrane i pića:
- Smanjenje buke u prostoriji – manje stresa za zaposlenike, manje bolovanja.
- Dobra komunikacija između zaposlenika.
- Manje pogrešaka prilikom naručivanja.
- Smanjenje širenja buke u ugostiteljskom prostoru.
Zahtjevi u prostoru za goste:
- Dobro međusobno razumijevanje prilikom naručivanja.
- Smanjenje stresa zaposlenika zbog napora komunikacije.
- Manje stresa od buke i posljedično bolesti.
- Veća udobnost za goste.
- Što je dulje vrijeme posjeta, to je veća zarada.
Rješenja:
- Korištenje stropa koji apsorbira zvuk koji udovoljava higijenskim zahtjevima za smanjenje razine buke u kuhinji.
- Korištenje higijenskih zidnih apsorbera za poboljšanje razumljivosti govora i smanjenje prijenosa zvuka u druge prostorije.
- Po mogućnosti ugradnja zidnih apsorbera u blizini izvora buke.
Kako so hrup znižali v jedilnici univerzitetnega centra v Madridu
Ugostiteljski i drugi zabavni prostori definirani su dizajnom opreme, stoga je važno biti u mogućnosti uključiti elemente u proučavanje akustike koji će odgovarati odabranom stilu prostorije. Akustični apsorberi mogu biti na stropu ili zidovima, u raznim oblicima i bojama.
Opskrbni centar

Trgovački centar je mjesto za druženje mnogih ljudi. Ipak, mnogi od njih imaju lošu akustiku prostorije, a time i povećanu buku. Kako bi ublažili ovu buku, menadžeri često puštaju glasnu glazbu koja bi trebala pružiti zvučnu kulisu i tako poboljšati iskustvo kupovine. Međutim, nije dokazano da glasna glazba ima željeni pozitivan učinak. Ono što je dokazano je da 60% kupaca tvrdi da je razina zvuka u javnim prostorima previsoka i da 44% ljudi napušta takve prostore jer je buka previše neugodna.
Razlozi umora nakon kupovine nisu samo prijeđeni kilometri, redovi i čekanje ispred kabina za presvlačenje. Užurbanost trgovačkog centra je zamorna. U mirnoj atmosferi kupci radije ostaju u trgovini, a svi – kupci i prodavači – dolaze kući bez glavobolje.
Rješenja za hodnike i predvorja:

- vertikalni apsorberi ovješeni poprečno u smjeru hodnika
- Zidni apsorberi
- Stropovi klase A koji apsorbiraju zvuk