Bez obzira gdje se nalazimo ili što radimo, u ugodnom prostoru bolje se zabavljamo s prijateljima i uživamo u vremenu koje imamo za sebe. Dobra akustika nije važna samo u koncertnim dvoranama, kinima i kazalištima, već utječe i na našu dobrobit prilikom jela, zabave, kupovine …

Restavracija
Restavracija

Restorani, kuhinje, kafići

Kuhinja, vir: ecophon.com
Kuhinja

U uspješnim restoranima nisu važni samo dobra hrana, piće i prava cijena. Što se događa kada buka nadjača sva druga osjetila? Dokazano je da je buka snažan razlog za pritužbe u restoranima i obeshrabruje goste da uživaju u dobroj hrani. Glasno okruženje negativno utječe na raspoloženje gostiju, na percepciju hrane i na kvalitetu usluge, dok ugodno mirni prostori povećavaju vrijednost doživljaja gostiju.

U školskim kantinama i kantinama tvrtke buka sprječava korisnike da se opuste i napune baterije za posao.

Zahtjevi u prostoru za pripremu hrane i pića:

  • Smanjenje buke u prostoriji – manje stresa za zaposlenike, manje bolovanja.
  • Dobra komunikacija između zaposlenika.
  • Manje pogrešaka prilikom naručivanja.
  • Smanjenje širenja buke u ugostiteljskom prostoru.

Zahtjevi u prostoru za goste:

  • Dobro međusobno razumijevanje prilikom naručivanja.
  • Smanjenje stresa zaposlenika zbog napora komunikacije.
  • Manje stresa od buke i posljedično bolesti.
  • Veća udobnost za goste.
  • Što je dulje vrijeme posjeta, to je veća zarada.

Rješenja:

  • Korištenje stropa koji apsorbira zvuk koji udovoljava higijenskim zahtjevima za smanjenje razine buke u kuhinji.
  • Korištenje higijenskih zidnih apsorbera za poboljšanje razumljivosti govora i smanjenje prijenosa zvuka u druge prostorije.
  • Po mogućnosti ugradnja zidnih apsorbera u blizini izvora buke.

Kako so hrup znižali v jedilnici univerzitetnega centra v Madridu

YouTube

To vsebino zagotavlja zunanji ponudnik YouTube. S klikom na "Predvajaj video" sprejemate tudi politiko (piškotki, pogoji uporabe, itn.) ponudnika YouTube (več informacij je na voljo pri ponudniku YouTube).

Predvajaj video

PGlmcmFtZSB0aXRsZT0iRWNvcGhvbiBNYXN0ZXLihKIgTWF0cml4IGNhc2Ugc3R1ZHk6IEVUU0FNLVVQTSBNYWRyaWQgKHNob3J0IHZlcnNpb24pIiB3aWR0aD0iMTE0MCIgaGVpZ2h0PSI2NDEiIHNyYz0iaHR0cHM6Ly93d3cueW91dHViZS1ub2Nvb2tpZS5jb20vZW1iZWQvUTFrRHVQMjMyT0E/ZmVhdHVyZT1vZW1iZWQiIGZyYW1lYm9yZGVyPSIwIiBhbGxvdz0iYWNjZWxlcm9tZXRlcjsgYXV0b3BsYXk7IGNsaXBib2FyZC13cml0ZTsgZW5jcnlwdGVkLW1lZGlhOyBneXJvc2NvcGU7IHBpY3R1cmUtaW4tcGljdHVyZSIgYWxsb3dmdWxsc2NyZWVuPjwvaWZyYW1lPg==

Ugostiteljski i drugi zabavni prostori definirani su dizajnom opreme, stoga je važno biti u mogućnosti uključiti elemente u proučavanje akustike koji će odgovarati odabranom stilu prostorije. Akustični apsorberi mogu biti na stropu ili zidovima, u raznim oblicima i bojama.

Opskrbni centar

Nakupovalno središče

Trgovački centar je mjesto za druženje mnogih ljudi. Ipak, mnogi od njih imaju lošu akustiku prostorije, a time i povećanu buku. Kako bi ublažili ovu buku, menadžeri često puštaju glasnu glazbu koja bi trebala pružiti zvučnu kulisu i tako poboljšati iskustvo kupovine. Međutim, nije dokazano da glasna glazba ima željeni pozitivan učinak. Ono što je dokazano je da 60% kupaca tvrdi da je razina zvuka u javnim prostorima previsoka i da 44% ljudi napušta takve prostore jer je buka previše neugodna.

Razlozi umora nakon kupovine nisu samo prijeđeni kilometri, redovi i čekanje ispred kabina za presvlačenje. Užurbanost trgovačkog centra je zamorna. U mirnoj atmosferi kupci radije ostaju u trgovini, a svi – kupci i prodavači – dolaze kući bez glavobolje.

Rješenja za hodnike i predvorja:

Nakupovalno središče
  • vertikalni apsorberi ovješeni poprečno u smjeru hodnika
  • Zidni apsorberi
  • Stropovi klase A koji apsorbiraju zvuk
×

Prije nego što dovršimo vašu prijavu...

Klikom na polje »DA« u nastavku potvrđujete da prihvaćate našu marketinšku komunikaciju (od Kalcer d.o.o.) putem e-maila do mogućeg otkazivanja. U svrhu obavijesti e-poštom pohranjujemo adresu e-pošte, ime i prezime. U bilo kojem trenutku možete pregledati svoje podatke i zatražiti njihov ispravak ili potpuno brisanje ili opozvati ovu privolu. Saznajte više o našim pravilima o privatnosti.

Posljednji korak

Dopuštate li nam bilježenje i pohranu pojavljivanja primljenih poruka i klikova na poveznice u primljenim porukama? Budući da nastojimo primateljima poslati što kvalitetniji i zanimljiviji sadržaj, željeli bismo mjeriti odgovore na poslane poruke. Za bolju i ciljaniju ponudu i prilagodbu daljnjih poruka, automatski obrađujemo, analiziramo, profiliramo i procjenjujemo interes naših kupaca za poslane poruke. Saznajte više o našim pravilima o privatnosti.

Također moramo potvrditi da ste čovjek...

Prijava u tijeku...

Molimo pričekajte nekoliko trenutaka.